RSS

rasol de vita fript – dukan diet

13 Mar

Tocmai cand ma cam plictisisem de carnea de pui, am gasit la Carrefour, la raionul de carne proaspata, un pachetel mic, pe care scria carpaccio din rasol de vita. In interiorul pachetului se gaseau felii de carne de vita, taiate subtire de tot, atat de subtire ca se vedea prin ele. Am pus carnea imediat in cos, cu gandul ca sigur ii voi gasi un rost. Si am avut dreptate! Asa am ajuns sa gatesc cea mai rapida friptura ever – si una dintre cele mai gustoase, totodata!

PRET: 5 lei

INGREDIENTE:
– 150 gr. carpaccio din rasol de vita
– sare dupa gust

MOD DE PREPARARE:
– am incins o tigaie antiaderenta, in care am adaugat bucatile de carne; am fript carnea la foc iute timp de un minut, am intors-o si am mai tinut-o pe foc inca un minut
– am condimentat cu sare

SERVIRE:
Am mancat carnea alaturi de o salata de castraveti, despre care o sa va povestesc maine.

 
1 Comment

Posted by on March 13, 2012 in dukan diet, vita

 

Tags:

One response to “rasol de vita fript – dukan diet

Leave a Reply

 
