RSS

salata de castraveti – dukan diet

14 Mar

Iata o salata care nu are decat calitati: arata vesel, e gustoasa, e usor de facut, nici scumpa nu e si te face sa uiti ca esti la regim. Cred ca mergea inlocuit mararul cu putina menta proaspata, dar testul asta l-am lasat pentru data viitoare.

PRET: 7 lei

INGREDIENTE:
– 1 castravete mare (cel pe care l-am folosit a avut cam 400 gr.)
– 1 legatura mica de marar
– 3 lingurite de iaurt 0% grasime (de la Milli)
– sare dupa gust

MOD DE PREPARARE:
– am curatat castravetele de coaja, l-am taiat in jumatate pe lungime, apoi l-am taiat in felii subtiri (cam 3 mm.)
– am pus castravetele intr-un castronel, am pus peste el sare, iaurt si marar si am amestecat bine

SERVIRE:
Ne-am bucurat de aceasta salatica veselea in compania unei fripturi de vita!

 
3 Comments

Posted by on March 14, 2012 in dukan diet, lacto-vegetarian, salata

 

Tags: ,

3 responses to “salata de castraveti – dukan diet

  1. herinean crina

    March 16, 2012 at 16:12

    fff gustos, nu m-as fi gandit la aceasta salata, merci.

     

Leave a Reply

 
