RSS

praz cu masline – dukan diet

17 Mar

Astazi blogul serbeaza 4 luni de la infiintare. Nu o sa va tentez cu deserturi spectaculoase, ci cu un fel de mancare care imi place foarte mult si pe care am impresia ca nu il fac suficient de des: praz cu masline si cu limba. Nu va spun decat atat: mega yumm! Pe langa asta, doresc sa va multumesc ca cititi si gatiti, iar celor care se tin de regim le urez spor la slabit!

PRET: 15 lei

INGREDIENTE:
– 400 gr. praz
– 100 gr. masline
– 500 gr. limba de porc (am tot cautat de vita, dar n-am gasit)
– 1 conserva de 400 de gr. de rosii taiate cubulete (de la Cirio)
– 1 ceapa mica
– sare dupa gust

MOD DE PREPARARE:
– am curatat ceapa, am spalat-o si am taiat-o marunt
– am curatat prazul, l-am spalat si am taiat segmente lungi de vreo 5 cm. (am folosit doar partea alba, nu si frunzele)
– am spalat limba si am fiert-o, am curatat-o de piele si alte cele si am taiat-o felii groase de o jumatate de centimetru
– am incins tigaia antiaderenta, am rumenit putin ceapa si bucatile de praz; le-am transferat intr-o cratita, am adaugat bucatile de limba, le-am acoperit cu apa si le-am lasat sa fiarba la foc mic
– cand prazul dadea semne ca incepe sa se inmoaie (asta se intampla dupa vreo 20 de minute), am adaugat si conserva de rosii si maslinele si am mai lasat mancarea pe foc inca vreo 20 de minute

 
5 Comments

Posted by on March 17, 2012 in dukan diet

 

Tags: , ,

5 responses to “praz cu masline – dukan diet

  1. Alexandra

    March 17, 2012 at 16:06

    La mai multe aniversari si retete gustoase

     
  2. nyko

    March 19, 2012 at 14:39

    chiar vroiam sa intreb pe dietadukan: avem ‘dreptul’ la masline?
    ms!

     
    • nesofisticat

      March 19, 2012 at 15:15

      sincer, sincer, nu tin minte sa fi citit pe undeva ca n-avem voie… daca voi ziceti ca nu e voie, o sa le scot si eu din uz… By the way: stie cineva de ce e voie sa mancam paste fainoase dar nu zice nicaieri ca ar fi voie sa facem blaturi cu putina faina?

       

Leave a Reply

 
