RSS

pastrav la cuptor- dukan diet

20 Mar

Tocmai am descoperit cel mai gustos si mai simplu-de-facut peste! Vorbesc acum despre pastrav, un peste pe care nu l-am mai mancat pana acum. Dupa luuungi asteptari, mi-am facut in sfarsit curaj si am cumparat doi pastravi, pe care i-am gasit la Carreffour, curatati si eviscerati. Nu stiu de ce in mintea mea pastravul era un peste foarte scump si foarte complicat de gatit, dar se pare ca m-am inselat! Cei doi pesti pe care i-am cumparat m-au costat fix 10 lei, iar prepararea lor a fost simplissssima🙂

PRET: 10 lei

INGREDIENTE:
– 2 pastravi (fiecare a avut cam 200 gr.)
– sare dupa gust

MOD DE PREPARARE:
– am facut focul la cuptor si am pus hartie de copt intr-o tava
– am spalat pestele, l-am uscat cu un prosop de hartie; am condimentat pestele cu putina sare
– am asezat cei doi pastravi in tava si i-am copt 30 de minute la foc mediu

 
4 Comments

Posted by on March 20, 2012 in dukan diet, peste

 

Tags:

4 responses to “pastrav la cuptor- dukan diet

  1. Black Tulip

    March 21, 2012 at 04:19

    Felicitari pentru blog! E o dieta in care creativitatea trebuie sa fie la cote destul de inalte ca sa faci acelelasi mancaruri si sa renunti la dieta,

     
    • nesofisticat

      March 21, 2012 at 11:56

      Multumesc! Sper sa gasesti aici multe retete care sa-ti placa🙂 Esti si tu la regim?

       
  2. Black Tulip

    March 21, 2012 at 12:19

    🙂 Da

     

Leave a Reply

 
