RSS

mar copt – dukan diet

21 Mar

Sooo… dupa controversa maslinelor, de zilele trecute, am constatat ca pana acum am reusit sa dau jos 10 kilograme, asa ca am trecut in etapa a 3-a a regimului. Primul lucru pe care l-am facut a fost sa ma duc la piata si sa-mi cumpar cel mai mare si mai frumos mar de pe taraba si sa-l… coc🙂 Ii multumesc Ancai pentru idee si va asigur ca este foooarte gustos si incredibil de usor de facut!

PRET: 1.5 lei

INGREDIENTE:
– 1 mar maaare (a avut cam 280 de grame)

MOD DE PREPARARE:
– am spalat marul, l-am uscat cu un prosop de hartie, l-am asezat pe o farfurie, l-am introdus in cuptorul cu microunde; l-am tinut acolo 10 minute, la intensitate maxima si gata!

 
14 Comments

Posted by on March 21, 2012 in dukan diet, prajituri

 

Tags:

14 responses to “mar copt – dukan diet

  1. Olguta

    March 21, 2012 at 12:37

    Ioana, cum 10 kg? De unde le-ai pierdut?😐

     
    • nesofisticat

      March 21, 2012 at 13:08

      Pai, ca sa fiu sincera, am fost si eu surprinsa de rezultat😀 ma asteptam sa slabesc, dar nu chiar atat de mult…

       
  2. Black Tulip

    March 21, 2012 at 12:41

    Felicitaaaari!

     
  3. nyko

    March 21, 2012 at 12:50

    nu vreau sa ma bag ca musca-n lapte si nici sa va sperii, insa utilizarea cuptorului cu microunde ar trebui rarita pana la deloc http://megalit.ro/hrana-din-cuptorul-cu-microunde/

     
    • nesofisticat

      March 21, 2012 at 13:07

      yeap, I knnow, as fi folosit cuptorul clasic, dar am gatit “in deplarare” si n-am avut a dispozitie decat un cuptor cu microunde

       
  4. lady

    March 21, 2012 at 12:57

    ai ajuns la consolidare?Ce fericire😦

     
  5. lady

    March 21, 2012 at 13:12

    pot sa intreb..de la cate kg ai inceput?Cat timp a durat croaziera?cate kg ai pierdut?sunt indiscreta?:))))))))

     
    • nesofisticat

      March 21, 2012 at 13:17

      Pai aveam 60 de kg. cand am inceput regimul. Am tinut 10 zile de atac, apoi 7 saptamani de croaziera🙂

       
  6. adina

    March 21, 2012 at 13:53

    felicitari pentru cele 10 kg decedate…sa nu se mai intoarca niciodata iti doresc…daaaaaa merita sarbatorit cu un mar copt… mergea si cu putina scortişoara… asta asa ca sa comentez ceva nu?:))

     
    • nesofisticat

      March 21, 2012 at 14:17

      multumec, multumesc🙂 foarte faina ideea cu scortisoara… din pacate, n-am avut la indemana😦

       
  7. Kiralina

    March 22, 2012 at 21:19

    pot sa te intreb daca ai trisat vreodata? dar sincer… si felicitari pentru cele 10 kg in minus! esti tare!🙂

     
    • nesofisticat

      March 23, 2012 at 10:06

      Well… asa cum a aflat toata lumea, am trisat cu maslinele (in necunostinta de cauza – fiindca nu stiam ca sunt interzise). Si pe langa asta, am mancat de doua ori sau de trei ori crenvursti de pui cumparati. In rest, nu-mi dau seama de altceva

       

Leave a Reply

 
