RSS

ficat de curcan – dukan diet

22 Mar

Trebuie sa recunosc ca am cam facut o pasiune pentru produsele din curcan. Dupa ce m-am bucurat de cat de gustoasa a fost friptura pe care am facut-o din pulpa de curcan si dupa ce am descoperit niste mezeluri de curcan ge-ni-ale (e un chiosc doar cu produse de curcan in Piata Domenii), am decis sa incerc si ficatul de curcan. N-am fost nevoita sa depun efort prea mare in bucatarie, iar gustul mi s-a parut super!

Pe de alta parte, trebuie sa-mi cer scuze daca v-am indus cumva in eroare cu retetele in care am folosit masline. Sincer vorbind, habar n-aveam ca sunt interzise. Chiar imi facusem obiceiul sa mananc vreo 100 de grame de masline in zilele de PL… va asigur ca nu mi-au influentat regimul in mod negativ. Oricum, acum ca stiu ca sunt interzise, o sa le scot din regim…

PRET: 11 lei

INGREDIENTE:
– 500 gr. de ficat de curcan

MOD DE PREPARARE:
– am curatat ficatul de pielite, l-am spalat, l-am lasat vreo 5 minute intr-o strecuratoare sa se usuce
– am incins tigaia antiaderenta, am pus ficatul in tigaie ai am acoperit tigaia cu un capac; am lasat tigaia la foc mediu vreo 10 minute, amestecand din cand in cand
– am scos capacul si am mai lasat ficatul pe foc inca vreo 5 minute, pana s-a rumenit

 
Leave a comment

Posted by on March 22, 2012 in curcan, dukan diet

 

Tags:

Leave a Reply

 
