RSS

penne cu sos de rosii – dukan diet

23 Mar

Ha ha! Ma bucur din plin de libertatea pe care ti-o ofera cea de-a treia etapa a regimului🙂 Pe langa fructe, m-am rasfatat acum cu o portie de paste fainoase, la care am adaugat un sos de rosii really yumm, care a fost gata in doi timpi si trei miscari!

PRET: 8 lei

INGREDIENTE:
– 250 gr. penne (am folosit de la Barilla)
– 50 gr. telina
– 5 catei de usturoi
– 3 fire de patrunjel verde
– 250 ml. suc de rosii (am folosit un suc de rosii facut in casa)
– 250 ml. apa

MOD DE PREPARARE:
– am preparat pastele fainoase conform instructiunilor de pe ambalaj
– cat timp asteptam sa fiarba pastele, am facut repede-repede si un sos de rosii, pe care sa-l pun peste paste; pentru asta, am curatat usturoiul si l-am tocat marunt
– acelasi lucru l-am facut si cu telina
– am incins tigaia antiaderenta si am rumenit vreo 2 minute usturoiul si telina; am adaugat sucul de rosii si apa si le-am lasat sa clocoteasca la foc mic,  timp de 20 de minute
– am condimentat cu sare si piper, iar dupa ce am luat tigaia de pe foc am adaugat in sos si patrunjelul, tocat marunt

 
2 Comments

Posted by on March 23, 2012 in dukan diet, lacto-vegetarian

 

Tags: ,

2 responses to “penne cu sos de rosii – dukan diet

  1. herinean crina

    March 23, 2012 at 13:59

    Felicitari!!!!! Mai am si eu 4 kg ……., de abia astept.

     
    • nesofisticat

      March 23, 2012 at 14:00

      Multumesc, iar tie iti tin pumnii sa reusesti sa le dai jos cat mai repede!

       

Leave a Reply

 
