RSS

briose cu mere – dukan diet

25 Mar

O zi de duminica nu e completa fara ceva dulce. Profitand de faptul ca acum am voie fructe, am decis sa incerc sa fac niste briose cu mere. Rezultatul ne-a bucurat foarte mult, iar timpul petrecut de mine in bucatarie a fost foarte scurt🙂

PRET: 27 de lei

INGREDIENTE:
– 1 mar mare (cel pe care l-am folosit avea aproape 300 de grame)
– 4 oua
– 7 lingurite de indulcitor pudra (am folosit 365 de la Mega Image)
– 7 lingurite de  tarate de ovaz
– 1/2 lingurita unt light (cutia albastra de la President)
– 1 fiola esenta de vanilie
– scortisoara

MOD DE PREPARARE:
– am facut focul la cuptor si am uns tava de briose cu foarte foarte foarte putin unt
– am curatat marul de  coaja si seminte; am taiat marul cubulete; am repartizat cubuletele in mod egal in cele 12 forme de briose
– am pudrat marul cu scortisoara si l-am lasat sa se coaca 15  minute la foc iute
– am separat albusul de galbenus; am batut albusul spuma tare; am adaugat indulcitorul si vanilia si am amestecat din nou pana ce albusul s-a intarit la  loc
– am adaugat galbenusul, am amestecat pana s-a omogenizat
– am adaugat taratele de ovaz; am amestecat pana am obtinut o compozitie omogena
– am turnat aluatul peste mere, in formele de briose
– am copt briosele 40 de minute la foc mic

 
2 Comments

Posted by on March 25, 2012 in briose, dukan diet

 

Tags:

2 responses to “briose cu mere – dukan diet

  1. adina

    March 25, 2012 at 15:05

    arata bine… cred ca sunt si buneeeee….deja nu ma mai joc… eu nu pot face retetele astea ca nu am ajuns la faza 3… asadar si prin urmare imi iau jucariile si plec… nu ma mai joc :))

     
    • nesofisticat

      March 26, 2012 at 02:00

      Lasa, ca recuperezi tu! Cat mai ai pana incepi etapa 3?

       

Leave a Reply

 
