RSS

ciuperci cu gouda – dukan diet

26 Mar

Ce ne place noua mult si n-am mai mancat de ceva timp? Exact: CIUPERCI! Iata mai jos o reteta simpla, simpla de tot, dar extrem de gustoasa🙂

PRET: 10 lei

INGREDIENTE:
– 500 gr. ciuperci champignon
– 100 gr. branza gouda
– cateva frunze de patrunjel

MOD DE PREPARARE:
– pentru inceput, am curatat ciupercile, le-am clatit in putina apa rece si le-am lasat sa se scurga
– am taiat ciupercile, le-am presarat cu putina sare si le-am pus pe foc intr-o tigaie antiaderenta; le-am lasat la foc mic, acoperite, pentru vreo 10 minute, amestecand din cand in cand; apoi am dat capacul la o parte si le-am mai lasat sa se rumeneasca inca vreo 5 minute, la foc iute
– am asezat ciupercile pe o farfurie, am rupt bucatele de branza gouda peste ele si le-am lasat 1 minut in cuptorul cu microunde, sa se topeasca frumos branza peste ele (daca as fi avut acces la cuptor clasic, as fi facut aceasta operatiune in cuptor)
– am tocat patrunejelul marunt si l-am presarat peste ciuperci

 
8 Comments

Posted by on March 26, 2012 in ciuperci, dukan diet

 

Tags: ,

8 responses to “ciuperci cu gouda – dukan diet

  1. Vali

    March 27, 2012 at 12:03

    Branza gouda suna bine dar cred ca nu are ce cauta in d.Dukan…….

     
    • nesofisticat

      March 27, 2012 at 12:30

      conform dietadukan.ro, ai voie o portie de branza pe zi – Sunt permise, in cantitatea de o portie pe zi doar branzele tari de genul Bonbel, Gouda, etc. Deci evitati toate branzele fermentate de genul camembert, roquefort si cele de oaie. O portie pe zi inseamna aproximativ 40 de grame.

       
  2. Vali

    March 28, 2012 at 00:55

    Eu sunt inca in croaziera si mai am inca destul de mult de dat jos asa ca imi pun pofta in cui,din pacate pt mine…………dar te rog sa imi spui ce grasime are branza.

     
    • nesofisticat

      March 28, 2012 at 00:59

      Branza are 45% grasime. Iti doresc mult succes cu regimul in continuare! O sa fie super cand o sa ajungi in etapa a treia a regimului🙂

       
  3. Vali

    March 28, 2012 at 17:55

    Multumesc chiar am nevoie de urari si ufffffffffff abia astept etapa a treia………..:)……..multumesc pt retete

     
  4. Kiralina

    April 3, 2012 at 22:16

    fac si eu o propunere… daca esti de acord sa postezi la fiecare reteta si faza in care sa poate consuma! pup!🙂

     
    • nesofisticat

      April 4, 2012 at 08:19

      Buna! Multumesc de idee! O sa incerc sa tin cont de ea😉

       

Leave a Reply

 
