RSS

penne in trei culori – dukan diet

27 Mar

Profit din plin de faptul ca acum e “liber la paste fainoase”! Am cumparat o cutie de penne in trei culori si m-am bucurat foarte mult vazand ce vesel arata ele la mine in farfurie. Am adaugat si un sos de rosii cu pui si totul a fost perfect🙂

PRET: 25 de lei

INGREDIENTE:
– 500 gr. penne in trei culori (de la Barilla)
– 2 cutii de 400 gr. de rosii in bulion (de la Cirio)
– 1 piept de pui dezosat si fara piele (cam 500 gr.)
– 1 ceapa mica
– 7 catei de usturoi
– 100 gr. telina (cam o jumatate dintr-o telina mica de tot)
– sare & piper & boia & oregano & busuioc dupa gust

MOD DE PREPARARE
– am pregatit pastele conform instructiunilor de pe ambalaj
– am curatat ceapa, am spalat-o, am tocat-o marunt
– am curatat usturoiul si l-am tocat marunt
– am curatat telina si am tocat-o marunt
– am pus telina, usturoiul si ceapa intr-o tigaie antiaderenta, le-am pudrat cu putina boia dulce si le-am rumenit cam 5-10 minute la foc mediu
– am taiat pieptul de pui cubulete si l-am pus la rumenit peste ceapa, usturoi si telina
– dupa alte 10 minute am adaugat cele doua conserve de rosii in bulion si am lasat sosul sa fiarba la foc mic pentru 15 minute
– am condimentat cu sare & piper & oregano & busuioc

 
Leave a comment

Posted by on March 27, 2012 in dukan diet, spaghetti & pasta

 

Tags: , ,

Leave a Reply

 
