RSS

snitel din piept de pui

28 Mar

Ce poate fi mai gustos pentru o masa de sarbatoare decat niste snitele crocante din piept de pui? Cand adaugi si niste piure pufos si niste salata de varza alba alaturi, situatia devine cum nu se poate mai fericitašŸ™‚ Sa nu mai spun ca toata masa-i gata in doi timpi si trei miscari!

PRET: 15 lei

INGREDIENTE:
– 1 piept de pui dezosat si fara piele (cam 500 gr.)
– 4 oua
– faina & pesmet pentru crusta
– ulei pentru prajit

MOD DE PREPARARE:
– am taiat pieptul de pui felii subtiri de tot (de obicei cumpar de la Fragedo piept de pui gata feliat, dar de data asta n-am gasit)
– am pus pesmet intr-un castronel si l-am amestecat cu putina sare; in alt castronel am pus faina, pe care am amestecat-o cu putina sare; in al treilea castronel am batut ouale cu putina sare si 4 linguri de apa
– am trecut fiecare felie de carne prin cele trei castronele in ordinea urmatoare: ou-faina-ou-pesmet
– am prajit snitelele in baie de ulei, la foc mediu

SERVIRE:
Super-snitelul merge de minune cu un piure cremooos din cartofi (preparat ca aici) si o salata de varza (preparata ca aici)

 
2 Comments

Posted by on March 28, 2012 in pui

 

Tags:

2 responses to “snitel din piept de pui

  1. Nico

    March 31, 2012 at 13:44

    Asta nu e Dukan!?

     
    • nesofisticat

      March 31, 2012 at 16:33

      Nu e Dukan (nici n-am zis c-ar fi). E ce-am gatit pentru masa de sarbatoarešŸ™‚

       

Leave a Reply

 
