RSS

supa de linte – dukan diet

30 Mar

Datorita Ancai am descoperit cea mai gustoasa supa pe care-am mancat-o in ultima vreme: supa de linte. Sa va povestesc acum despre avantajele multiple ale acestei supe-surpriza: se face usooor de tot; e extraordinar de gustoasa; e ieftina; e perimsa in cea de-a treia etapa a dietei dukan; si repet partea cu extraordinar de gustoasa🙂

PRET: 7 lei

INGREDIENTE:
– 300 gr. linte verde uscata (am cumparat o punga de 500 gr. de la Kaufland)
– 3 morcovi mici (au avut 150 gr.)
– 1 ceapa medie (a avut 150 gr.)
– 2 linguri de seminte de chimen
– 1 lingura de bulion (am folosit o conserva mica de tot – de 70 gr. – marca Sultan, cumparata la Kaufland)
– 1 lamaie (optional)

MOD DE PREPARARE:
– pentru inceput, am pus lintea intr-un castronel si am pus peste ea apa rece, cat sa o acopere
– am curatat ceapa, am spalat-o si am tocat-o marunt
– am curatat morcovii, i-am spalat si i-am dat pe razatoarea cu ochiuri mari
– am pus ceapa, morcovii si semintele de chimen la rumenit in oala in care urma sa fac supa; le-am tinut pe foc, amestecand continuu, cateva minute (pana cand am simtit ca incep legumele sa se lipeasca de oala)
– am scurs lintea de apa si am pus-o in oala; am adaugat si bulionul; am condimentat cu sare; am amestecat si am mai tinut cateva minute pe foc
– am turnat 750 de ml. de apa, am acoperit oala si am lasat-o la fiert cam o ora, la foc mic; dupa 45 de minute, mi s-a parut ca apa scazuse cam mult, asa ca am mai adaugat 250 de ml. de apa si am mai lasat supa la fiert inca 15 minute

SERVIRE:
Aceasta supa ne-a surpirns pe toti intr-un mod extrem de placut. Unii dintre noi (cei care nu tin regim) au fost atat de incantati incat au mancat chiar 3 portii. Altii si-au stors cateva de picaturi de lamaie in supa. Altii au adaugat si putin piper. Mie, personal, mi-a placut ca atare, fara alte imbunatatiri🙂

 
Leave a comment

Posted by on March 30, 2012 in de post, dukan diet, supa

 

Tags:

Leave a Reply

 
