RSS

briose cu gouda – dukan diet

02 Apr

S-ar parea ca am capatat o pasiune pentru briose🙂 Am decis sa testez o reteta de briose sarate, numai bune de servit ca aperitiv. Ca sursa de inspiratie am folosit o reteta gasita aici, dar pe care am adaptat-o pentru regim. Ca de cele mai multe ori in cazul brioselor, reteta a fost foarte simplu de executat, iar rezultatele au fost spectaculoase!

PRET: 18 lei

INGREDIENTE:
– 250 gr. branza gouda
– 5 linguri de tarate de ovaz
– 3 linguri de Gustin
– 1 plic praf de copt
– 3 oua
– 375 gr. iaurt 0,1% grasime
– 1 legatura de patrunjel

MOD DE PREPARARE:
– am facut focul la cuptor si am pus hartie in tava de briose
– am amestecat ingredientele uscate (tarate, gustin, praf de copt) cu un praf de sare
– separat, am batut ouale, am incorporat iaurtul si branza gouda; am spalat patrunjelul, l-am tocat marunt si l-am amestecat si pe el
– am turnat amestecul de ingrediente umede peste cel de ingrediente uscate; am amestecat pana am obtinut o compozitie omogena
– am turnat aluatul in formele de briose; am copt la foc mic cam 40 de minute

 
2 Comments

Posted by on April 2, 2012 in briose, dukan diet, lacto-vegetarian

 

Tags:

2 responses to “briose cu gouda – dukan diet

  1. Andreea Radu

    April 2, 2012 at 12:44

    Arata foarte, foarte bine! Abia astept sa le pot proba.😀 (Mai am o vreme de croaziera, pret de doua, trei kilograme).

     
    • nesofisticat

      April 2, 2012 at 13:30

      Iti doresc sa treci cat mai repede in etapa a treia a regimului! Spor la slabit🙂

       

Leave a Reply

 
