RSS

pangasius cu conopida si capere – dukan diet

03 Apr

Mi-era pofta de un gust care sa ma surprinda. Prin urmare, am cautat in sus si-n jos pe net, pana am gasit aici o reteta cum nu mai mancasem niciodata. Cum reteta nu parea complicata, am decis sa testez. Mi-a placut foarte mult combinatia de peste cu conopida, capere si lamaie. Si sa nu uitam ca mie nu prea-mi place lamaia decat in prajituri.
PRET: 32 de lei

INGREDIENTE:
– 1 kg. de fileuri de pangasius congelate
– 1 kg. de conopida
– 2 lamai
– 3 lingurite de capere murate
– 1 legatura de patrunjel
– 1 pliculet de ceai de menta sau cateva frunze de menta proaspata
– 2 lingurite de ulei de masline
– 2 catei de usturoi

MOD DE PREPARARE:
– am facut focul la cuptor, am pus hartie de copt intr-o tava; am asezat in tava bucatile de peste (pe care l-am decongelat inainte de a-l gati); am condimentat cu coaja si sucul de la o lamaie, sare si piper alb; am copt pestele vreo 30 de minute, pana s-a rumenit frumos
– am curatat conopida, am taiat-o in bucatele si am fiert-o in putina apa cu sare pentru vreo 5 minute; am rasturnat conopida intr-o strecuratoare si am lasat-o la scurs
– am curatat usturoiul si l-am tocat marunt
– am spalat patrunjelul si l-am tocat marunt
– am rupt pliculetul de ceai de menta si am turnat continutul peste patrunjel; in mod normal, as fi folosit cateva frunze de menta proaspata, dar n-am avut la dispozitie
– am ras coaja de la cealalta lamaie si am adaugat-o peste celelalte ingrediente
– am adaugat caperele, am turnat 2 lingurite de ulei de masline si zeama de la o jumatate de lamaie peste ingrediente si am amestecat bine
– am adaugat conopida peste acest dressing si am amestecat

 
Leave a comment

Posted by on April 3, 2012 in dukan diet, peste

 

Tags: ,

Leave a Reply

 
