RSS

supa crema de telina – dukan diet

04 Apr

Asa cum se observa si din retetele de zilele trecute, m-am apucat de experimentat diverse feluri de mancare, pe care incerc sa le adaptez pentru dieta dukan. Azi va propun o supa crema de telina (pe care nu cred ca as fi incercat vreodata sa o fac daca nu o vedeam aici). Retea e foarte usor de realizat si este si foarte gustoasa!

PRET: 18 lei

INGREDIENTE:
– 4 capatani de telina de dimensiuni medii (un pic mai mari decat o minge de tenis)
– 1 radacina de pastarnac
– 2 cepe rosii
– 1 ardei gras verde
– 1 lingurita de unt light (cutia albastra de la President)
– 250 ml. lapte 0,1% grasime
– o legatura de patrunjel

MOD DE PREPARARE:
– am curatat telina, am taiat-o cubulete si am pus-o la fiert in 3 litri de apa cu sare
– am curatat ceapa, am spalat-o si am tocat-o marunt
– am curatat ardeiul, l-am spalat si l-am tocat marunt
– am rumenit ardeiul si ceapa intr-o lingurita de unt; le-am turnat peste telina care incepuse deja sa fiarba
– am fiert supa pana cand bucatile de telina au trecut cu brio testul furculitei (cam o ora)
– am strecurat zeama si am zdrobit legumele cu zdrobitorul pentru piure (evident ca varianta cea mai cool este sa le pasezi in robot, sau in blender sau cu mixerul vertical, dar eu n-am avut la indemana asemenea ustensile)
– am adaugat laptele si am amestecat bine; am completat cu supa in care au fiert legumele pana am obtinut consistenta dorita (mie imi plac supele mai groase)
– am condimentat supa cu sare & piper & busuioc & oregano, iar pentru un plus de culoare am adaugat niste patrunjel tocat marunt

 
Leave a comment

Posted by on April 4, 2012 in dukan diet, lacto-vegetarian, supa

 

Tags:

Leave a Reply

 
