RSS

placinta de mere – guest post

06 Apr

Este foarte placut ca din cand in cand sa faci un fel de joint-cooking-session, ca sa zic asa. Treburile au decurs in felul urmator: m-am intalnit cu prietena mea Catalina si am gatit impreuna diverse chestii, in vederea realizarii unei mese pentru vreo 6 persoane. Pe langa niste peste, conopida si supa, au mai rezultat si ceva deserturi: unul de regim (despre care o sa va povestesc zilele urmatoare) si unul de post (facut de Catalina) despre care va spun acum. Placinta de mere a fost mereu printre dulciurile noastre preferate, asa ca acum nu ne-am putut abtine si ne-am abatut un pic de la regim gustand fiecare cate o felie!

PRET: 10 lei

INGREDIENTE:
– 500 gr. mere
– 150 gr. zahar
– 1.000 gr. aluat de foietaj (adica 2 foi, noi am folosit de la Bella)
– scortisoara
– 1 fiola esenta de vanilie
– 3 linguri de zahar farin pentru pudrat

MOD DE PREPARARE:
– am pus foile la dezghetat din timp
– am curatat merele de coaja si le-am dat pe razatoarea cu ochiuri mari
– am amestecat merele cu zahar, scortisoara, esenta de vanilie
– am pus hartie de copt intr-o tava, apoi am pus o foaie de placinta; am pus umplutura de mere pe foaie si am intins-o uniform
– am pus si cea de-a doua foaie deasupra merelor si am pus placinta la copt la foc mediu, pentru vreo 20 de minute

 
Leave a comment

Posted by on April 6, 2012 in de post, prajituri

 

Tags: ,

Leave a Reply

 
