RSS

omleta cu ciuperci – dukan diet

07 Apr

Nu sunt un mare fan al omletelor, dar trebuie sa recunosc ca aceasta reteta (sugerata de Paul si Catalina) a fost surprinzator de buna. Atat de buna incat abia astept sa mai fac din nou! Ca orice alta omleta, este foarte usor de facut, in plus are avantajul ca fiind coapta, nu este deloc grasa. In varianta prezentata mai jos, aceasta omleta poate fi consumata in etapa a treia a regimului.
PRET: 18 lei

INGREDIENTE:
– 6 oua
– 250 gr. de ciuperci champignon
– 200 gr. branza gouda
– 1 legatura de patrunjel
– 1 legatura de ceapa
– sare & piper dupa gust

MOD DE PREPARARE:
– am facut focul la cuptor si am pus hartie de copt intr-o tava
– am batut ouale bine cu putina sare si putin piper
– am curatat ciupercile, le-am taiat felii subtiri si le-am pus peste oua
– branza o cumparasem feliata, asa ca acum doar am taiat-o marunt (daca as fi avut o bucata intreaga as fi dat-o pe razatoare)
– ceapa am spalat-o si am tocat-o si am pust-o peste ou
– am spalat si patrunjelul si l-am tocat marunt
– am amestecat toate ingredientele, le-am pus in tava si am copt la foc mic pentru vreo 15-20 de minute, pana am obtinut o omleta aurie

SERVIRE:
Alaturi de omleta am facut si o salata mixta, din salata verde, ridichi si ceapa verde.

 
Leave a comment

Posted by on April 7, 2012 in dukan diet, lacto-vegetarian

 

Tags: ,

Leave a Reply

 
