RSS

panna cotta de vanilie cu jeleu de portocale – dukan diet

08 Apr

Pentru acest sfarsit de saptamana mi-am propus sa imbunatatesc cumva reteta de panna cotta de vanilie pe care v-am prezentat-o intr-una din saptamanile trecute. Pentru asta, am cerut din nou ajutorul bunului prieten google, care m-a adus pe acest blog, unde am reusit sa-mi gasesc sursa de inspiratie. Ce putea fi mai parfumat sau mai colorat decat un topping din jeleu de portocale? Mi-e ciuda ca nu mi-a venit si mie ideea. In orice caz, o sa incerc data viitoare cu piersici🙂

PRET: 20 de lei

INGREDIENTE:
– 1 litru de lapte 0,1% grasime (am folosit La Dorna)
– 3 fiole de esenta de vanilie (de la Dr. Oetker)
– 15 lingurite de indulcitor pudra (marca 365 de la Mega Image) + inca 7 pentru jeleu
– 3 plicuri de gelatina (granule de la Dr. Oetker)
– 2 portocale (pentru ornat)
– 300 ml. suc de portocale (preferabil din portocale proaspat stoarse, dar eu n-am avut, asa ca am folosit din acela la cutie)

MOD DE PREPARARE:
– am preparat panna cotta de vanilie asa cum v-am aratat aici si apoi am pus-o la racit
– am pus la fiert sucul de portocale cu 7 lingurite de indulcitor; in momentul in care a inceput sa fiarba am stins focul si am adaugat un plic de gelatina pregatita conform instructiunilor de pe ambalaj; am lasat jeleul sa se racoreasca la temperatura camerei
– am ornat suprafata budincii cu felii de portocala (pe care le-am curatat de pielita)
– am turnat desupra jeleul de portocale (moment in care feliile de portocala au inceput sa pluteasca si s-a stricat tot aranjamentul meu artistic) si am lasat budinca la rece vreo 6 ore, pana s-a intarit bine de tot

 
Leave a comment

Posted by on April 8, 2012 in dukan diet, prajituri

 

Tags: , ,

Leave a Reply

 
