RSS

briose cu ciuperci – dukan diet

10 Apr

Ce se poate intampla atunci cand imbini briosele cu ciuperci si branza tilsit? Numai lucruri bune, va spun eu! Aceste briose sunt foarte gustoase calde, proaspat scoase din cuptor, dar raman la fel de gustoase si dupa ce se racesc. Inutil sa mai spun ca se fac in doi timpi si trei miscari, nu?

PRET: 15 lei

INGREDIENTE:
– 6 linguri de tarate de ovaz
– 4 oua
– 6 ciuperci medii
– 150 gr. branza tilsit
– 1 lingura de patrunjel si marar tocate fin

MOD DE PREPARARE:
– am batut ouale vreo 3 minute cu mixerul, la viteza mare, pana si-au dublat volumul
– am adaugat taratele, ciupercile curatate si taiate felii, branza taiata cubulete si verdeata
– am pus hartie in tava de briose; am pus compozitia in forma; am copt briosele la foc micpentru 30 de minute

 
 

Tags: ,

6 responses to “briose cu ciuperci – dukan diet

  1. nyko

    April 11, 2012 at 15:20

    buna,

    ce %grasime are aceasta branza? stiu ca ai trecut la urmatoarea etapa si poate folosesti deja produse care noua ne sunt interzise (inca)

    mersi,
    nico

     
    • nesofisticat

      April 11, 2012 at 15:26

      Buna! Branza are 45% grasime (la fel ca si Gouda). Nu este permisa decat incepand din etapa a treia. Tu cat mai ai pana termini a doua etapa?

       
  2. nyko

    April 13, 2012 at 14:26

    Yummy, cred ca este o nebunie cu Gouda!!!
    etapa a2a….ca si timp, as termina-o saptamana viitoare insa ca si kg nu sunt multumita, am sa mai tin doar PL inca vreo luna sa vad daca mai scap de ceva kg ;P

    Sarbatori Fericite si nu uita sa ne spui si noua daca iti mai vin idei de bunataturi, poate chiar ceva pt masa festiva…

     
    • nesofisticat

      April 14, 2012 at 11:58

      Multumesc de urari! Sarbatori fericite si tie si spor la regim!

       
  3. Antonina

    April 18, 2012 at 11:08

    Hristos a inviat!!

    Sa inteleg ca esti o dukan😉 Suna tare bine dieta asta.. si cartofi si briose.. omg, nici nu pare a fi dieta😉

     
    • nesofisticat

      April 18, 2012 at 11:11

      Adevarat a inviat! Sunt de acord cu tine. Nu mi s-a parut prea complicat de tinut acest regim. Ce-i drept, cartofii sunt inclusi in meniu abia in a treia etapa a regimului (si in cantitati limitate), dar am constatat ca piureul de conopida (permis inca din a doua etapa) e un foarte bun inlocuitor al traditionalului piure de cartofi.

       

Leave a Reply

 
