RSS

pilaf cu pui – dukan diet

13 Apr

Un alt aliment care este permis (in cantitati limitate) in cea de-a treia etapa a regimului este orezul. Prin urmare, n-am stat mult pe ganduri si am facut un pilaf cu pui, pe care l-am asortat cu o minunata salata de varza.

PRET: 20 de lei

INGREDIENTE*:
– 1 piept de pui
– 1 cana cu orez (a mea e de 300 ml)
– 5 cani cu supa
– 1 morcov
– 1 radacina de patrunjel
– 2 cepe mari
– sare

MOD DE PREPARARE:
– am curatat morcovul, radacina de patrunjel si o ceapa; le-am spalat si le-am pus la fiert alaturi de pieptul de pui in 6 cani de apa (cana pe care am folosit-o este de 300 de ml.)
– am spalat orezul in cateva ape si l-am scurs
– am tocat marunt ceapa ramasa; am calit-o in tigaia antiaderenta; am adaugat orezul si morcovul fiert, pe care l-am taiat rondele si pieptul de pui, pe care l-am taiat fideluta
– am adaugat supa in care au fiert carnea si legumele si am tinut pilaful la foc mic, amestecand din cand in cand, sa nu se lipeasca

* daca as fi avut, as fi pus la supa si o bucata de radacina de telina; in pilaf as fi pus cateva boabe de piper; la sfarsit, as fi ornat cu patrunjel verde; in realitate, pilaful asta nu a fost planificat, asa ca m-am descurcat cu ce am gasit prin casa; oricum, rezultatul a fost foarte gustos🙂

 
Leave a comment

Posted by on April 13, 2012 in dukan diet, orez

 

Tags:

Leave a Reply

 
