RSS

ostropel de curcan – dukan diet

17 Apr

Dupa cum va spuneam, in ultima vreme m-am orientat destul de mult catre carnea de curcan – o descoperire tare gustoasa. De data aceasta am decis sa incerc o reteta de ostropel. Mancarea a fost usor de pregatit, iar gustul a reusit sa ma ia si pe mine prin surprindere! Ceva atat de gustos nu mai mancasem de multa vreme🙂

PRET: 40 de lei

INGREDIENTE:
– 1 kg. pulpe superioare de curcan, fara os si fara piele
– 2 legaturi mari de ceapa verde
– 1 capatana de usturoi
– 1 conserva de 400 gr. de rosii in suc de rosii
– 200 ml. vin alb demisec
– sare & piper & cimbru & boia dulce & boia iute & frunze de dafin

MOD DE PREPARARE:
– am spalat pulpele de curcan si le-am taiat in fasii groase de 1 centimetru
– am rumenit carnea intr-o tigaie antiaderenta pentru vreo 5 minute; am transferat carnea intr-o cratita, am adaugat vinul si condimentele si am lasat cratita acoperita, la foc mic, pentru 10 minute, amestecand din cand in cand
– am curatat ceapa, am spalat-o si am taiat-o in segmente de aproximativ 3 centimetri lungime; am adaugat-o la carne si am mai tinut cratita acoperita pe foc pentru alte 10 minute
– am curatat usturoiul si l-am taiat marunt; l-am adaugat peste mancare si am continuat sa fierb la foc mic
– dupa 10 minute, am adaugat si conserva de rosii si 200 de ml. de apa
– am mai fiert mancarea la foc mic pentru inca 20 de minute

SERVIRE:
Am savurat acest fel de mancare alaturi de o salata din salata verde, ridichi si ceapa verde, si putin piure (executat ca pentru regim, cu lapte 0,1% grasime si unt light)

 
Leave a comment

Posted by on April 17, 2012 in curcan, dukan diet

 

Tags:

Leave a Reply

 
