RSS

sandwich cu pasta de ou – dukan diet

19 Apr

Continuam sandwich-mania cu aceste felii de paine crocante unse cu pasta de ou. Extraordinar de gustoase & foarte simplu de facut🙂

PRET: 10 lei

INGREDIENTE:
– 5 oua
– 8 felii de paine integrala
– 2 lingurite de mustar (am folosit Crenvurstila cu boabe intregi)
– 1 lingura de ulei de masline
– 2 linguri de marar
– 1 ceapa mica (ideal ar fi fost sa am vreo doua fire de ceapa verde)
– sare & piper dupa gust

MOD DE PREPARARE:
– am fiert ouale; le-am curatat de coaja; le-am taiat in jumatate si am scobit galbenusul, pe care l-am pus intr-un castronel
– am tocat marunt albusul
– am curatat ceapa, am spalat-o si am tocat-o marunt
– am spalat mararul si l-am tocat marunt
– am amestecat galbenusul cu mustar; dupa ce am obtinut o compozitie omogena am adaugat si uleiul (incet, ca la maioneza)
– am incorporat albusul, ceapa si mararul in compozitia de galbenus cu mustar; am amestecat pana am obtinut o pasta
– am prajit feliile de paine, le-am taiat in jumatate pe diagonala si le-am uns cu pasta de ou

 
2 Comments

Posted by on April 19, 2012 in dukan diet, lacto-vegetarian, sandwich

 

Tags:

2 responses to “sandwich cu pasta de ou – dukan diet

  1. miki_c

    June 23, 2012 at 23:58

    ulei si paine integrala in dieta dukan??? poate in stabilizare.
    ma gandeam ca poate ar merge putin ulei de parafina dar nu am folosit niciodata… si niste paine dukan din tarate…

    in rest mi-au placut retetele tale, am notat cateva.

     
    • nesofisticat

      June 24, 2012 at 12:50

      Exact! Am facut aceasta reteta in a treia etapa a regimului. Nu ti-as recomanda sub nicio forma uleiul de parafina. Da un mic search pe google si-ai sa vezi ca e un derivat din petrol (ai manca benzina?). Ma bucur daca te-au inspirat retetele mele🙂

       

Leave a Reply

 
