RSS

pui in stil spaniol

21 Apr

Zilele trecute mi-a picat in maini o carte foarte interesanta, cu retete care sunt gata in 30 de minute. Dupa ce m-am gandit muuult, am decis sa incerc aceasta reteta de pui in stil spaniol. Trebuie sa va spun ca n-am avut parte decat de surprize placute: realizarea retetei a fost foarte simpla; gatirea ei a durat fix 30 de minute; puiul a fost foaaarte gustos🙂

PRET: 35 de lei

INGREDIENTE:
– 2 linguri de ulei de masline
– 2 bucati de piept de pui dezosat si fara piele
– 1 ceapa rosie medie (150 gr.)
– 3 catei de usturoi
– 1 ardei gras rosu
– 1 ardei gras galben
– 1 cutie de 400 de gr. de rosii tocate in sos de rosii
– 150 ml. vin alb sec
– 1 lingura de boia
– 50 gr. chorizo
– 120 gr. masline negre fara samburi
– sare & piper & boia dulce & boia iute
– 1 legatura de patrunjel

MOD DE PREPARARE:
– am taiat puiul in bucati grosiere
– am curatat ceapa, am spalat-o si am taiat-o pestisori; am curatat usturoiul si l-am taiat marunt
– am curatat ardeii de seminte, i-am taiat in jumatate si i-am feliat subtire
– am taiat maslinele in jumatate; am spalat patrunjelul si l-am tocat marunt
– am incins uleiul; am rumenit pieptul de pui
– dupa vreo 5 minute, am adaugat ceapa si usturoiul
– dupa alte 5 minute, am adaugat ardeiul
– dupa alte 5 minute, am adaugat rosiile, vinul, boiaua, sarea si piperul
– dupa 2 minute, am adaugat feliile de chorizo; am lasat puiul la foc mic pentru 15 minute, amestecand din cand in cand
– am stins focul, am adaugat maslinele si patrunjelul si am amestecat

 
Leave a comment

Posted by on April 21, 2012 in pui

 

Tags: , ,

Leave a Reply

 
