RSS

briose cu lamaie – dukan diet

25 Apr

Se stie deja ca multe lucruri bune sunt descoperite din greseala. Exact asa s-a intamplat cu aceste briose, pe care nu le-am planificat prea mult. Am inceput cu gandul la niste briose cu branza si lamaie si mi-am dat seama pe parcurs ca nu am nici branza nici lamaie… Nu aveam nici cacao, nu aveam nici esenta de rom, ce sa zic… nu aveam mai nimic… Am gasit o esenta de vanilie si una de lamaie, asa ca m-am descurcat cu ce-am avut… Rezultatul a fost foarte fain! Toata lumea a mancat cu placere si am de gand sa repet reteta🙂

PRET: 15 lei

INGREDIENTE:
– 6 oua
– 10 lingurite indulcitor pudra (365 de la Mega Image)
– 12 lingurite de tarate de ovaz
– 1 fiola esenta de lamaie de la Dr. Oetker
– 1 fiola esenta de vanilie de la Dr. Oetker

MOD DE PREPARARE:
– am separat albusul de galbenus; am batut albusul spuma tare; am adaugat treptat indulcitorul si am continuat sa bat albusul pana s-a intarit bine de tot
– am incorporat galbenusul si esentele in spuma de albus
– am incorporat taratele
– am turnat compozitia in tava de briose, in care pusesem deja hartie pentru briose
– am copt briosele la foc potrivit pentru 20 de minute

 
6 Comments

Posted by on April 25, 2012 in briose, dukan diet

 

Tags:

6 responses to “briose cu lamaie – dukan diet

  1. adina

    April 25, 2012 at 14:07

    ce bine arata….mmmmmmmmm… vrem si noi daca se poate gata facute :))

     
    • nesofisticat

      April 25, 2012 at 14:23

      Pai daca esti in Bucuresti, se rezolva😉

       
  2. 'Madalina Cheroiu

    August 1, 2012 at 12:20

    yummy!!

     
  3. cecilia

    March 28, 2013 at 21:28

    Cred ca este o greseala in reteta. Poate este vorba de linguri si nu de lingurite. Eu am procedat cf. retetei si a iesit ceva ciudat. Aluatul arata ca o spuma, fiind multe oua si putie tarate iart gustul este straniu, parca nu au nici un gust, mananci o spuma fara consistenta si fara gust. Nu as mai repeta experienta.

     
    • nesofisticat

      April 5, 2013 at 16:46

      Buna!

      Imi pare rau ca nu ti-a placut aceasta varianta de briose. Nu este nicio greseala in cantitati: eu am masurat cu lingurita. Drept dovada, descrierea ta corespunde rezultatului obtinut de mine. Singura diferenta este ca noua ne-a placut😉

       

Leave a Reply

 
