RSS

omleta cu sunca – dukan diet

26 Apr

Aceasta omleta este foarte gustoasa si poate fi mancata inca din prima zi in care incepi regimul. Se prepara usor si este foarte consistenta.

PRET: 12 lei

INGREDIENTE:
– 9 oua
– 10 felii de sunca de pui (am folosit de la Meda)
– 1 legatura de marar
– 1 legatura de ceapa verde
– sare & piper dupa gust

MOD DE PREPARARE:
– am spalat mararul si l-am tocat marunt
– am curatat ceapa, am spalat-o si am tocat-o marunt
– am taiat sunca marunt
– am spart ouale intr-un castron; am adaugat celelalte ingrediente; am amestecat cu mixerul pana am obtinut o compozitie omogena
– am pus hartie de copt intr-o tava; am turnat compozitia in tava; am copt omleta la foc mic (180 de grade) pentru 20 de minute

 
Leave a comment

Posted by on April 26, 2012 in dukan diet

 

Tags:

Leave a Reply

 
