RSS

platouas cu fructe

03 May

S-ar putea spune ca acum traversez perioada “platouas”. Dupa platouasul cu branza si rosii, astazi a venit randul fructelor. Mi s-a parut tare placuta privirii combinatia de rosu si verde pe care am obtinut-o alaturant capsunile si un fruct de kiwi. Din pacate insa, capsunile pe care le-am  nimerit erau doar foarte dragute, nu si foarte aromate. M-am resemnat cu un platouas dragut, iar platouasul plin de parfum si arome il voi savura peste cateva saptamani, cand se vor coace capsunile in gradina.

PRET: 10 lei

INGREDIENTE:
– 500 gr. capsuni
– 1 kiwi

MOD DE PREPARARE:
– am spalat capsunile si le-am lasat la scurs intr-o sita
– am curatat kiwi-ul de coaja
– fiindca erau mari, am taiat capsunile in sferturi si le-am asezat pe un platou
– am taiat kiwi-ul rondele si l-am asezat peste capsuni

 
Leave a comment

Posted by on May 3, 2012 in prajituri

 

Tags: ,

Leave a Reply

 
