RSS

salata cu oua de prepelita – dukan diet

04 May

Tocmai am “descoperit” ouale de prepelita. Le-am tot gasit pe rafturile magazinelor, dar nu am cumparat pana acum. Zilele trecute am primit un carton cu 24 de mini-oua, asa ca m-am vazut nevoita sa le gasesc o intrebuintare. Si cum mi se pareau prea dragute, mi-am zis ca ar fi pacat sa le fac omleta. Sau sa le fierb si atat. Prin urmare, am incropit o salatica. A fost atat de buna ca m-a luat si pe mine prin surprindere :)) Cel mai migalos a fost sa cureti de coaja mini-ouale. In rest, totul a fost simplu, simplu de tot!

PRET: 20 de lei

INGREDIENTE:
salata
– 24 de oua de prepelita
– 4 rosii
– 1 ardei gras verde
– 1 fir de ceapa verde
– cateva frunze de patrunjel

dressingul
— 1 lingurita de mustar
— 3 linguri de iaurt 0,1% grasime (am folosit de la zuzu)
— sare & piper dupa gust

MOD DE PREPARARE:
– am fiert ouale; le-am curatat de coaja; le-am taiat in jumatate
– am spalat rosiile; le-am sters cu un prosop de hartie; le-am taiat cuburi (cam la aceeasi dimensiune cu bucatile de ou)
– am curatat ardeiul de seminte; l-am spalat; l-am sters cu un prosop de hartie; l-am taiat subtire
– am curatat ceapa; am spalat-o; am tocat-o marunt
– am spalat patrunjelul si l-am tocat marunt
– am amestecat intr-un castron toate ingredientele, peste care am turnat iaurtul si mustarul; am condimentat cu sare si piper

 

Tags:

Leave a Reply

 
