RSS

lapte cu banane

08 May

I’m back! Si sper sa nu mai fac pauze prea curand. Ce pot sa va spun este ca mi-a lipsit destul de mult gatitul, dar nu va faceti griji: o sa recuperez timpul pierdut. Si ca sa am forta de munca, am inceput ziua cu un mic dejun foooarte gustos, simplu de pregatit si extrem de parfumat!

PRET: 10 lei

INGREDIENTE:
– 1 banana
– 3 linguri tarate de ovaz
– 300 ml. lapte (am folosit 1,5% de la Olimpus)

MOD DE PREPARARE:
– pentru inceput, am decojit banana si am zdrobit-o cu furculita pana s-a transformat in piure
– am adaugat taratele de ovaz peste piureul de banane si am amestecat bine, pana s-a omogenizat
– am turnat lapte peste compozitia obtinuta mai sus si am amestecat pana s-a omogenizat

 

 
Leave a comment

Posted by on May 8, 2012 in breakfast

 

Tags: , ,

Leave a Reply

 
