RSS

salata de cruditati – dukan diet

09 May

Sunt o mare fana a salatei de cruditati. Am profitat de faptul ca in a treia etapa a regimului poti manca fructe, iar toata lumea stie ca salata de cruditati nu e buna de nimic daca nu-i adaugi un mar🙂 Prin urmare, am trecut la treaba! Am fost surprinsa totusi sa constat ca nu mai am mere, asa ca am fost nevoita sa improvizez. Am cautat in camara si am gasit un borcan cu compot de gutui. Mi-am zis ca nu are ce sa fie rau si am decis sa incerc si aceasta varianta. Ne-a placut atat de mult, incat cred ca de acum inainte doar gutui voi folosi la salata de cruditati!

PRET: 10 lei

INGREDIENTE:
– 1 telina medie (cam 500 gr.)
– 3 morcovi
– cateva bucati de gutui din compot
– 2 lingurite de mustar
– 9 lingurite iaurt
– 2 oua

MOD DE PREPARARE:
– am fiert ouale tare
– am curatat telina, am spalat-o si am dat-o pe razatoarea fina
– am curatat morcovii, i-am spalat si i-am dat pe razatoarea fina
– am lasat la scurs cateva bucati de gutui din compot, iar apoi le-am dat pe razatoarea fina
– am curatat ouale de coaja, am separat albusul de galbenus
– am pus galbenusul intr-un castron; l-am zdrobit cu furculita; am incorporat mustarul; am amestecat pana s-a omogenizat; am adaugat iaurtul; am amestecat pana s-a omogenizat
– am turnat dressing-ul peste legumele rase si am amestecat bine

SERVIRE:
Am mancat salata alaturi de cateva chiftele (nu tocmai de regim, dar foarte gustoase) de la Ikea.

 

Tags: , ,

Leave a Reply

 
