RSS

sandwich cu bobite din alge – dukan diet

11 May

Cunoasteti borcanasele acelea mici, pline cu bobite negre asemanatoare icrelor negre, dar care nu sunt icre negre? Este vorba de niste bobite obrinute prin prelucrarea algelor marine. Sunt foarte gustoase si-mi place foarte mult sa le mananc pe o felie de paine prajita, unsa cu putin unt.

PRET: 15 lei

INGREDIENTE:
– 4 felii de paine toast integrala
– unt light (cutia albastra de la president)
– bobite din alge marine (am cumparat de la alimentara de la Ikea)

MOD DE PREPARARE:
– am prajit painea
– am uns feliile de paine cu unt
– am imprastiat cateva bobite de alge pe feliile de paine unse cu unt
– am taiat feliile de paine in sferturi, pentru ca arata mai dragut si sunt usor de servit

 

Tags: ,

Leave a Reply

 
