RSS

ciuperci umplute – varianta 4 – dukan diet

12 May

Pana de curand, nu credeam ca ciupercile pot fi umplute si cu altceva decat cascaval si sunca. Dar tot pana de curand, nu incercasem nici ouale de prepelita. Rezulta ca ciupercile pot fi umplute cu oua de prepelita. Arata dragut. Sunt gustoase. Au continut ridicat de proteine. Se fac foarte usor. Pofta buna!

PRET: 10 lei

INGREDIEN|TE:
– 13 ciuperci champignon
– 13 oua de prepelita
– 3 felii de branza gouda
– sare & piper dupa gust

MOD DE PREPARARE:
– am curatat ciupercile, le-am clatit si le-am asezat intr-o tava, pe hartie de copt; am condimentat cu sare & piper
– am spart cate un ou de prepelita in palaria fiecarei ciuperci
– am pus un sfert de felie de cascaval in fiecare ciuperca, peste ou
– am copt la foc mediu pana ce albusul s-a coagulat, iar cascavalul s-a topit frumos (cam 20 de minute)

 

Tags: ,

Leave a Reply

 
