RSS

jeleu de capsuni – dukan diet

13 May

Jeleul este unul dintre deserturile mele preferate. Pana acum cativa ani, se gasea un jeleu gata preparat, de la Dr. Oetker, dar, ca orice lucru bun, a fost scos de pe piatašŸ˜¦ Tot de la Dr. Oetker exista un praf din care prepari jeleu, la fel ca pudding. Este foarte gustos, dar din pacate, nu l-am gasit de cumparat in Romania, ci doar in Germania si AustriašŸ˜¦ Prin urmare, am fost nevoita sa iau problema in maini si sa-mi fac curaj sa incerc sa gasesc propria-mi reteta de jeleu. Cea despre care vorbim astazi este buna pentru cei care sunt in a trea etapa a regimului Dukan. Este si gustoasa, si simplu de preparat. E foarte racoros, ceea ce-l face perfect pentru o zi torida de vara. Totusi, pe mine m-a dezamagit un pic, din cauza ca nu prea seamana cu gustul acela de jeleu de la Dr. Oetker pe care mi-l doream. Eh, o sa tot incerc…

PRET: 15 lei

INGREDIENTE:
– 1 kg. capsuni
– 3 plicuri gelatina (de la Dr. Oetker)
– 9 lingurite de indulcitor pudra (marca 365 de la Mega Image)

MOD DE PREPARARE:
– am pus cele 3 plicuri de gelatina peste 300 de ml. de apa rece
– am curatat capsunile, le-am spalat, le-am scurs
– am pus capsunile in robot si le-am facut piure, adaugand si indulcitorul
– intre timp, trecusera 10 minute, asa ca am putut sa trec la cea de-a doua etapa a prepararii gelatinei: am dizolvat-o la bain-marie
– am pus gelatina topita peste capsuni; am amestecat pana am obtinut o compozitie omogena
– am turnat jeleul de capsuni in 2 tavi pentru briose
– am pus jeleul in frigider, sa se intareasca
– dupa vreo 6 ore, am scos jeleul din frigider si, cu ajutorul unei spatule de silicon, am scos jeleurile din tavile de briose si le-am aranjat pe un platou

 
Leave a comment

Posted by on May 13, 2012 in dukan diet, prajituri

 

Tags: ,

Leave a Reply

 
