RSS

budinca de cartofi – varianta 2

14 May

Cu o seara in urma am facut niste piure. Nu l-am mancat pe tot, dar eram constienta ca a doua zi nu prea o sa-l mai vrea nimeni. Cum mi-era mila sa-l arunc, m-am gandit sa-l transform intr-o budinca. Am adaugat niste oua de prepelita, un pic de smantana si o bucata de branza gouda si in doi timpi si trei miscari am obtinut un fel de mancare gustos, care poate fi servit atat rece, cat si cald!

PRET: 15 lei

INGREDIENTE:
– piure (obtinut dintr-un kilogram de cartofi)
– 10 oua de prepelita
– 5 felii de branza gouda
– 5 felii de bacon de la Meda
– 200 gr. smantana (am folosit din cea de 24% de la Muller)
– unt & pesmet pentru tapetat

MOD DE PREPARARE:
– piureul l-am executat asa cum v-am aratat aici; apoi am amestecat smantana in piure
– am tapetat un vas termorezistent cu putin unt si pesmet
– am asezat in vas piureul cu smantana
– am facut cuiburi in piure, in care am spart cate un ou de prepelita
– am ornat cu bucati de bacon si felii de branza gouda
– am copt pana s-a coagulat albusul, iar branza a devenit aurie

 
Leave a comment

Posted by on May 14, 2012 in budinca

 

Tags: , ,

Leave a Reply

 
