RSS

omleta cu gouda si salam

15 May

In caz ca va intrebati care este noua mea pasiune: omleta. E foarte simplu de facut. E si ieftina. Practic, ai la dispozitie o infinitate de variante. Astazi va fac cunostinta cu omleta cu branza gouda si salam napoli. E o minunatie, numai buna de servit la micul dejun, alaturi de o felie de paine integrala prajita!

PRET: 5 lei

INGREDIENTE:
– 3 oua
– 3 felii de salam uscat (am folosit Napoli de la Cris-Tim)
– 2 felii de branza gouda
– sare & piper dupa gust
– 1 lingurita de ulei

MOD DE PREPARARE:
– am spart ouale intr-un castron; le-am batut bine, cu putina sare
– am taiat branza in fasii late de 3 cm
– am taiat feliile de salam in jumatate
– am pus uleiul la incins intr-o tigaie antiaderenta
– am pus oul batut in tigaie; cand omleta s-a rumenit pe o parte, am intrors-o cu ajutorul unei spatule; am pus pe jumatate din partea rumenita un rand de branza, peste branza am asezezat salamul si inca un rand de branza
– am indoit omleta in jumatate, astfel incat sa acopar umplutura; am pus omleta in farfurie

 
Leave a comment

Posted by on May 15, 2012 in omleta

 

Tags: , ,

Leave a Reply

 
