RSS

supa de pui cu fidea

16 May

Din pacate schimbarea brusca a temperaturii de afara a adus cu sine ceva virusi de raceala pentru unii dintre noi. Din fericire, exista supa-magica-de-pui-care-te-scapa-de-raceala🙂 Si tot din fericire, eu stiu reteta! In afara de faptul ca te scapa de raceala, supa-magica-de-pui e si foooarte gustoasa, sa stiti. Si e si simplu de facut🙂

PRET: 20 de lei

INGREDIENTE:
– 2 piepti de pui dezosati si fara piele
– 5 morcovi
– 2 cepe mici
– 2 ardei grasi verzi mici
– 1 telina mica
– 1 jumatate de punga de fidea (am folosit din aceea subtire de tot, de la Monte Banato)
– o jumatate de legatura de marar & o legatura de patrunjel
– sare & piper dupa gust

MOD DE PREPARARE:
– am pus pieptul de pui la fiert intr-o oala, in 3 litri de apa, cu putina sare
– am curatat ceapa, am spalat-o si am pus-o si pe ea in oala, intreaga
– am curatat adreii de seminte, i-am spalat, i-am taiat in jumatate si i-am pus la fiert si pe ei
– am curatat morcovii, i-am spalat, i-am taiat rondele si i-am adaugat in oala
– am curatat si spalat telina, am taiat-o cubulete mici si am pus-o si pe ea la fiert
– in timp ce supa fierbea, am folosit o lingura pentru a indeparta spuma care se ridica deasupra
– dupa ce s-a fiert carnea de pui, am scos-o din oala si am taiat-o fideluta; am adaugat-o la supa si am mai completat cu putina apa
– cand supa a inceput din nou sa fiarba, am adaugat fideaua, si am mai fiert supa un minut
– am stins focul, am adaugat verdeata si am condimentat cu sare si piper

 
Leave a comment

Posted by on May 16, 2012 in pui, supa

 

Tags:

Leave a Reply

 
