RSS

ciuperci pane

17 May

Aseara am facut ceva ce ne place foarte mult: snitele din piept de pui. Dupa ce am terminat de pregatit snitelele, am observat ca mi-a mai ramas putin ou batut. Si am observat, de asemenea, cateva ciuperci care stateau stinghere pe un raft in camara. Si atunci, m-am gandit: ce-ar fi daca as incerca sa fac ciuperci pane? And so I did… Tot ce pot sa va spun este: pur-si-simplu-delicios🙂

PRET: 15 lei

INGREDIENTE:
– 14 ciuperci champignon de marime medie
– 2 oua
– 14 linguri de faina
– 14 linguri de pesmet
– ulei pentru prajit

MOD DE PREPARARE:
– am curatat ciupercile de pielita, incercand sa nu detasez piciorul de palarie; am infipt cate doua scobitori  in fiecare ciuperca pentru a o putea manevra
– am batut ouale
– tinand o ciuperca cu ajutorul scobitorilor, am inmuiat-o, in ordine, in: ou, faina, ou pesmet
– am repetat operatiunea cu fiecare ciuperca
– am prajit ciupercile la foc iute, in baie de ulei

 
2 Comments

Posted by on May 17, 2012 in ciuperci, lacto-vegetarian

 

Tags:

2 responses to “ciuperci pane

  1. Olguta

    May 18, 2012 at 12:58

    Am mancat varianta cu usturoi… in oul batut a fost amestecat putin mujdei de ustoroi. Erau minunate – crocante la exterior si cu aroma subtila de ustoroi in miezul moale.🙂 Asta daca iti place usturoiul, desigur.

     
    • nesofisticat

      May 18, 2012 at 14:17

      Buna idee! O sa incerc data viitoare. Si ma gandesc ca merge si sa faci ciupercile pane simplu si sa le faci apoi un dressing cu usturoi

       

Leave a Reply

 
