RSS

friptura de prepelita cu bacon

18 May

Dupa cum v-am anuntat zilele trecute, m-am apucat sa experimentez retete care au ca ingredient principal prepelita sau ouale de prepelita. Prin urmare, am achizitionat 4 prepelitoi (se pare ca nu prea mananci prepelita, fiindca ea e mai buna la facut oua) – evident, curatati si gata de pus in tigaie. Cand i-am vazut acasa cat sunt de mici, mi s-a facut atat de mila de ei incat eram gata-gata sa nu-i gatesc. Totusi, am trecut peste asta si m-am apucat de treaba. Operatiunea a fost un pic mai complicata decat la retetele pe care vi le propun de obicei, dar rezultatul a fost unul gustos. Carnea de prepelitoi nu-i deloc grasa, asa ca nu va speriati cand o sa cititi ca am folosit si unt si bacon – va asigur ca nu rezulta o friptura inecata in grasime🙂

PRET: 35 de lei

INGREDIENTE:
– 4 prepelite
– 8 felii de bacon
– 100 gr. unt
– 4 ciuperci

MOD DE PREPARARE:
– am topit untul intr-o tigaie; am rumenit prepelitele in unt, pentru vreo 10 minute, tot intorcandu-le de pe o parte pe alta
– am scos prepelitele pe un prosop de hartie si le-am lasat sa se racoreasca
– am umplut fiecare prepelita cu cate o ciuperca taiata cuburi mari
– am infasurat fiecare prepelita in 2 felii de bacon
– am copt prepelitele la foc mediu, intr-o tava, pe hartie de copt, pentru vreo 45 de minute

 
2 Comments

Posted by on May 18, 2012 in friptura

 

Tags: ,

2 responses to “friptura de prepelita cu bacon

  1. Olguta

    May 18, 2012 at 12:56

    Suna tare bine!

     
    • nesofisticat

      May 18, 2012 at 14:16

      A fost gustos, sa stii. Singura problema ar fi ca e la fel de migalos sa mananci prepelita asta, ca atunci cand mananci un peste cu multe oase (caras sa zicem). Te chinui atat sa cureti carnea de pe oase, ca ajungi sa te plictisesti in fata farfuriei. Prin urmare, nici nu prea te ridici de la masa satul (in cazul in care te bazai doar pe prepelita).

       

Leave a Reply

 
