RSS

piure de castane

20 May

Un desert care-mi place foarte mult este piureul de castane. Aroma lui aparte, un pic aspra, nu este insa pe gustul tuturor, asa ca nu prea fac acasa acest desert si il comand de fiecare data cand il gasesc in meniul unui restaurant. De data asta am facut totusi o exceptie, deoarece mi-era foooarte pofta sa mananc piure de castane si nu era planificata nicio iesire la restaurant. Prin urmare, am facut un drum la Carrefour, am luat cele necesare si m-am pus pe treaba.

PRET: 15 lei

INGREDIENTE:
– 1 borcan de piure de castane (cel de 350 gr. de la Raureni)
– 1 cutie de 200 ml de frisca (am folosit Hulala de data asta)
– Finetti Stiks pentru decor

MOD DE PREPARARE:
– am preparat frisca conform instructiunilor de pe ambalaj
– am pastrat putina frisca pentru decor, iar restul l-am amestecat cu piureul de castane pana am obtinut o compozitie omogena
– am asezat desertul in castronele; am ornat cu frisca si Finetti Sticks; am tinut la frigider 1 ora inainte de a servi

 
Leave a comment

Posted by on May 20, 2012 in prajituri

 

Tags: ,

Leave a Reply

 
