RSS

ciocanele de pui la ceaun

21 May

Cea mai gustoasa varianta de a prepara ciocanelele de pui este, evident, prajirea lor in baie de ulei. Din nefericire, este totodata si varianta cea mai nesanatoasa si care ingrasa cel mai rau. Totusi, mi-era prea pofta ca sa ma abtin… Mi-am zis ca e oricum nu fac asta decat odata, maxim de doua ori pe an si atata timp cat alaturi pun doar o salata si nu o portie de cartofi prajiti, greseala e pe jumatate iertatađŸ™‚

PRET: 23 de lei

INGREDIENTE:
– 10 pulpe de pui inferioare
– 500 ml. ulei
– sare & piper dupa gust

MOD DE PREPARARE:
– am curatat pulpele de pui; le-am intepat din loc in loc cu varful unui cutit ascutit si le-am condimentat
– am pus ulei la incins in ceaun; am prajit ciocanelele in baie de ulei, la foc iute, pentru vreo 10 minute (pentru orice siguranta, e bine sa scoti totusi o bucata de carne si sa o incerci

 
Leave a comment

Posted by on May 21, 2012 in pui

 

Tags: ,

Leave a Reply

 
