RSS

ciulama cu inimi de curcan

22 May

Asa cum va puteti aminti, suntem fani ciulama. Si curcan. Prin urmare, am decis sa fac o ciulama cu inimi de curcan. A fost gata repede. A aratat dragut. A fost foarte gustoasa. Ne-a placut mult🙂

PRET: 25 de lei

INGREDIENTE:
– 500 gr. inimi de curcan
– 150 g. de faina
– 11 linguri de ulei
– 100 ml. lapte
– 1 l. supa
– sare

MOD DE PREPARARE:
– am curatat inimile de pielite, grasime si alte elemente necomestibile; le-am fiert intr-un litru si jumatate de apa cu sare pentru 45 de minute, in oala sub presiune
– am incins uleiul intr-o cratita; am facut focul mic si am pus faina; am amestecat bine; am adaugat treptat supa (care a rezultat in urma fierberii inimilor); am amestecat bine ca sa nu se formeze cocoloase; am adaugat laptele, tot treptat
– am lasat la foc mic, amestecand in continuare pentru inca 3-5 minute, apoi am adaugat si inimile, taiate in jumatate

SERVIRE:
Am mancat ciulamaua cu putina mamaliga, facuta asa cum v-am aratat aici.

 
Leave a comment

Posted by on May 22, 2012 in ciulama, curcan

 

Tags:

Leave a Reply

 
