RSS

friganele

24 May

Va mai aduceti aminte de gustul copilariei? Pentru mine, uunul dintre aceste gusturi este cel al friganelelor. Nu mai mancasem de multa vreme delicioasele felii de paine inmuiate in lapte si ou, prajite so pudrate cu zahar, pe care le savuram de fiecare data alaturi de o portie de mancare de mazare. Spre surprinderea mea insa, am aflat ca nimeni dintre cunoscutii mei nu a mancat vreodata friganele in aceasta combinatie, toti cunoscand friganelele doar ca desert. Voi cum mancati friganele?

PRET: 10 lei

INGREDIENTE:
– 12 felii de paine integrala
– 3 oua
– 3 linguri de zahar + zahar pentru pudrat
– 300 ml. lapte
– ulei pentru prajit

MOD DE PREPARARE:
– am taiat feliile de paine pe diagonala
– am pus 3 linguri de zahar in lapte si am amestecat pana s-a topit
– am pus putin ulei intr-o tigaie antiaderenta
– am inmuiat o felie de paine in lapte pentru cateva secunde; am inmuiat apoi paine in ou; am prajit painea la foc mediu, intorcand-o si pe o parte si pe cealalta, pana a devenit aurie; am repetat operatiunea pana am terminat de prajit toata painea
– am scos feliile de paine pe o farfurie si le-am pudrat cu zahar

 
4 Comments

Posted by on May 24, 2012 in lacto-vegetarian, prajituri

 

Tags:

4 responses to “friganele

  1. Catalina

    May 24, 2012 at 12:49

    in nici un caz..in combinatie..doar la mic dejun sau ca desert!:)

     
    • nesofisticat

      May 24, 2012 at 17:14

      Aha… deci pana acum, sunt singura care a mancat friganele cu mancare de mazare… mai e cineva?

       
  2. Andreea

    June 19, 2012 at 17:29

    Si eu, si eu! mereu mama langa mancarica de mazare imi facea si friganele, eram moarta dupa ele! Doar ca ea nu punea zahar in ele😀

     
    • nesofisticat

      June 19, 2012 at 17:32

      Wow! Ce bine ca mai gasesc oameni care au aceleasi amintiri culinare din copilarie🙂

       

Leave a Reply

 
