RSS

salata… aproape boeuf

26 May

Fiindca ne place mult, am facut iar niste pilaf de pui. Dupa ce am fiert supa pentru pilaf m-am tot gandit ce puteam face cu legumele care au ramas in supa si mi-a venit ideea unei salate de tipul salatei boeuf. Doar ca in loc de boeuf am folosit pui. Si n-am avut nici mazare. Oricum, rezultatul a fost gustos.

PRET: 20 de lei

INGREDIENTE:
– 1 jumatate de piept de pui
– 2 morcovi
– 1 cartof
– 3 castraveti murati
– 3 linguri de maioneza

MOD DE PREPARARE:
– am fiert carnea, morcovul si cartoful; le-am lasat sa se raceasca, apoi le-am taiat cuburi mici
– am tocat si castravetii murati tot cuburi mici
– am preparat maioneza asa cum v-am aratat aici
– am amestecat toate ingredientele

SERVIRE:
Am mancat salata cu felii de paine prajita

 
Leave a comment

Posted by on May 26, 2012 in aperitiv, salata

 

Tags: ,

Leave a Reply

 
