RSS

friptura de pui cu sos de rosii

28 May

Sunt foarte incantata, deoarece am descoperit un sos minunat, care-mi aduce aminte de friptura pe care mi-o facea bunica in copliarie. Este ceva atat de simplu, incat n-ai cum sa gresesti. Si atat de gustos incat n-o sa mai vrei sa mananci friptura de pui altfel🙂

PRET: 10 lei

INGREDIENTE:
– 1 piept de pui dezosat si fara piele (cam 500 gr.)
– 2 rosii medii
– 5 catei de usturoi
– 1 lingurita de zahar
– 1 lingura de cimbru
– sare & piper dupa gust
– 1lingura ulei de masline

MOD DE PREPARARE:
– am taiat pieptul de pui in jumatate pe lungime, apoi am taiat rondele de carne
– am oparit rosiile si le-am curatat de coaja; le-am taiat cubulete si le-am amestecat cu o lingurita de zahar
– am curatat usturoiul si l-am zdrobit cu lama unui cutit
– am incins uleiul intr-o tigaie antiaderenta; am rumenit bucatile de pui; am adaugat usturoiul si cimbrul si am continuat sa prajesc carnea
– dupa vreo 3 minute, cand puiul era rumenit frumos, am adaugat rosiile; am facut focul mic si am acoperit tigaia; am lasat friptura sa se imprieteneasca cu rosiile pentru vreo 15 minute, amestecand din cand in cand

 
1 Comment

Posted by on May 28, 2012 in pui

 

Tags: , , ,

One response to “friptura de pui cu sos de rosii

Leave a Reply

 
