RSS

pulpe de pui cu legume la cuptor

31 May

Dupa experimentul reusit de zilele trecute, m-am apucat sa fac variatii pe tema usturoi – rosii – cimbru ca baza pentru sosul de la friptura. De aceasta data am adaugat ceapa si morcov, dar rezultatul a ramas constant: foooarte gustos🙂

PRET: 20 de lei

INGREDIENTE:
– 1 kg. pulpe de pui dezosate si fara piele
– 4 rosii
– 1 morcov
– 1 ceapa mare
– 1 capatana de usturoi
– 1 lingura de cimbru
– sare & piper dupa gust
– 1 lingura de zahar
– 3 linguri de ulei

MOD DE PREPARARE:
– am tocat ceapa julien; am zdrobit usturoiul cu lama cutitului; am taiat morcovul in jumatate pe lungime si l-am taiat felii subtiri
– am curatat rosiile de coaja; le-am taiat cuburi si le-am presarat cu zahar
– am taiat pulpele de pui in bucati mai mici (fasii late de vreo 2 degete); le-am rumenit intr-o tigaie antiaderenta cu putin ulei(cat sa prinda putina culoare, nu sa fie patrunse in interior); le-am asezat intr-o tava
– am rumenit legumele in acelasi ulei in care am rumenit puiul; am adaugat cimbru, sare si piper si apoi am adaugat si rosiile; le-am tinut pe foc vreo 2 minute, pana a inceput sosul sa fiarba
– am adaugat legumele peste pui si le-am tinut la cuptor la foc mediu pentru 20 de minute

SERVIRE:
Am mancat friptura alaturi de o salata de varza si putin piure. Cu acasta ocazie am descoperit ca nu poti obtine un piure prea gustos daca folosesti cartofi noi – nu se paseaza bine si nici gustul nu e acelasi.

 
Leave a comment

Posted by on May 31, 2012 in pui

 

Tags: , ,

Leave a Reply

 
