RSS

penne cu branza dulce si stafide

02 Jun

Fiind sambata, am optat pentru un mic dejun mai neconventional. Dulce, aromat si foarte simplu de preparat🙂 (na, ca am facut si o rima). Mi-am dat seama destul de tarziu ca nu prea am oua – asa se face ca m-am pus decat unul. Prin urmare, budinca nu prea s-a legat. Spre surprinderea mea, lumea a fost foarte incantata de lipsa acestui ingredient din compozitia retetei!

PRET: 30 de lei

INGREDIENTE:
– 500 gr. penne (cantarite inainte sa le fierb) (am folosit Barilla – ca de obicei)
– 1 kg. branza proaspata de vaci
– 200 gr. stafide
– 1 lingura de smantana
– 3 fiole esenta de vanilie
– 11 linguri de zahar
– 1 ou
– coaja de la o lamaie

MOD DE PREPARARE:
– am fiert pastele conform instructiunilor de pe ambalaj
– am amestecat celelalte ingrediente pana am obtinut o compozitie omogena
– am amestecat pastele cu compozitia de branza
– am copt la foc mediu pentru 20 de minute

 

Tags: , ,

Leave a Reply

 
