RSS

spuma de capsuni

03 Jun

Iata inca o reteta care-mi aminteste de copilarie. De cand incepe sezonul capsunilor, bunica imi facea aceasta spuma cel putin odata pe saptamana. Cand se terminau capsunile, se cocea zmeura si tot asa, toata vara🙂 E un desert care se face foarte usor si e foarte potrivit in zilele calduroase.

PRET: 15 lei

INGREDIENTE:
– 6 albusuri de ou
– 300 gr. zahar
– 500 gr. capsuni

MOD DE PREPARARE:
– am batut albusurile spuma tare; am adaugat zaharul si am continuat sa bat pana s-a intarit spuma la loc
– am adaugat capsunile peste spuma de oua si am batut cu mixerul pana s-au zdrobit bine

 
Leave a comment

Posted by on June 3, 2012 in prajituri

 

Tags:

Leave a Reply

 
