RSS

macare de ardei copti – guest post

04 Jun

Va prezint cu mult entuziasm o reteta pe care am mancat-o ieri la prietena mea. Se numeste mancare de ardei copti si este foarte gustoasa. Iar daca ai deja ardeii copti, este si foarte simplu de facut!

PRET: 15 lei

INGREDIENTE:
– 1 kg de ardei copti
– 500 gr. suc de rosii
– 4 cepe
– 3 linguri de faina
– 100 ml. smantana

MOD DE PREPARARE:
– am curatat ceapa, am spalt-o si am tocat-o marunt
– am calit ceapa, apoi am adaugat ardeii copti si sucul de rosii
– am fiert mancarea cam 30 de minute
– am amestecat bine faina cu smantana, apoi am pus-o la mancare; am mai fiert inca 10 minute

 
 

Tags:

Leave a Reply

 
