RSS

bavette con carne

05 Jun

Aseara am testat un nou tip de paste (nou pentru mine): bavettele de la Barilla. Sunt lungi ca niste spaghetti, dar plate ca niste taitei mai ingusti. Ideea e ca arata foarte amuzant in farfurie, altfel, cred ca au cam acelasi gust cu celelalte paste. Fiind multa lume la masa, am facut o portie mare, mare de tot de bavette cu carne, iar alaturi am pus si un castronel cu sos de rosii home-made, pentru cei care au simtit nevoia unei pete de culoare in farfurie.

PRET: 30 de lei

INGREDIENTE:
– 1 kg bavette n. 13 de la Barilla (cantarite inainte de a le gati)
– 1 kg. pulpa de porc tocata
– 2 cepe
– 1 lingura de cimbru
– 4 oua
– sare & piper dupa gust
– pesmet pentru tapetat tava

MOD DE PREPARARE:
– am preparat pastele conform indicatiilor de pe pachet
– am tocat ceapa marunt si am calit-o vreo 5 minute, pana s-a inmuiat si a inceput sa prinda o culoare aurie; am adaugat carnea, cimbrul, sarea si piperul si am rumenit totul vreo 25 de minute
– am tapetat o cratita cu ulei si pesmet; am asezat straturi alternative de paste si carne, ultimul strat fiind cel de paste
– am copt 15 minute la foc mediu, in cuptorul preincalzit
– am spart ouale intr-un castronel si le-am batut, apoi le-am turnat peste paste; am avut si un rest de branza tilsit, pe care am decis sa-l presar peste paste; am mai tinut pastele la copt inca 15 minute

 
Leave a comment

Posted by on June 5, 2012 in spaghetti & pasta

 

Tags: , ,

Leave a Reply

 
