RSS

piure de mazare

06 Jun

Sunt tarabele pline la piata cu mazare proaspata, iar eu ma tot gandeam ce-as mai putea gati cu mazare in afara de clasica mancare cu sos de rosii. Mi-au venit cateva idei, foarte simple, pe care le-am pus in practica🙂 Azi va povestesc despre piureul de mazare, care a fost foarte gustos si a avut o culoare asemanatoare cu inghetata de fistic:

PRET: 10 lei

INGREDIENTE:
– 750 gr. mazare verde proaspata
– 1 lingura de unt
– 200 ml. smantana
– 1 lingurita de zahar
– sare dupa gust

MOD DE PREPARARE:
– am fiert mazarea in apa cu sare
– am scurs mazarea de apa si am pus-o in robot, impreuna cu zaharul si untul; am procesat-o pana am obtinut un piure cremos
– am adaugat smantana si am mai amestecat putin piureul in robot

 
3 Comments

Posted by on June 6, 2012 in garnitura, lacto-vegetarian

 

Tags:

3 responses to “piure de mazare

  1. Olguta

    June 8, 2012 at 12:36

    O sa-l rog pe Laur sa-ti dea reteta de supa-crema de mazare… A fost un deliciu si semana cu piureul tau de mazare…🙂

     
    • nesofisticat

      June 8, 2012 at 17:16

      Super! Abia astept sa incerc, multumesc🙂

       

Leave a Reply

 
