RSS

ciocanele de pui cu ardei

07 Jun

Tocmai cand credeam ca am intrat in pana de idei cand vine vorba de a gati ciocanelele de pui, mainile mele au reusit sa vina cu o noua idee. Am impanat ciocanelele cu bucati de ardei capia, iar poi le-am rumenit alaturi de un fir de ceapa verde si alte bunatati. Simplu, rapid si foarte gustos🙂

PRET: 10 lei

INGREDIENTE:
– 6 ciocanele de pui
– 1 ardei capia rosu
– 2 fire de ceapa verde
– 6 catei de usturoi

MOD DE PREPARARE:
– am crestat fiecare ciocanel in patru locuri si am umplut fiecare crestatura cu cate o bucatica de ardei capia rosu
– am tocat marunt ceapa
– am zdrobit cateii de usturoi cu lama cutitului
– am taiat restul de ardei pe lungime, in fasii subtiri
– am pus puiul si legumele intr-o tigaie antiaderenta; am adaugat o lingura de ulei, am acoperit tigaia cu un capac si am prajit totul la foc mic de tot, pentru vreo 30 de minute, intorcand din cand in cand bucatile ca sa se rumeneasca uniform
– am mai tinut carnea pe foc inca vreo 5 minute, descoperita si am marit flacara

SERVIRE:
Am servit friptura alaturi de piureul de mazare despre care v-am povestit aici

 
2 Comments

Posted by on June 7, 2012 in Uncategorized

 

Tags: ,

2 responses to “ciocanele de pui cu ardei

  1. Catalink

    June 7, 2012 at 20:44

    deci te bagi la următorul sezon de mastărcif

     
    • nesofisticat

      June 7, 2012 at 22:32

      :)) no way, jose! N-am eu retete suficient de fitoase pentru pretentiile lor😉

       

Leave a Reply

 
